23 maj 2019

Varför är varumärkeskunskap så viktigt för inköpschefer?

Inköpschefer

Plats: Götgatan 14, Stockholm, Sverige. Tid: Kl 8:30 - 16:00

Välkommen till nätverksdagen den 23 maj!


Tid och plats: 

08.30 – 09.00 Frukost & mingel
09.00 – 16.00 Föreläsning, nätverkande & mingel

VY, Götgatan 14, 4 tr, Stockholm

Vad är ett varumärke och på vilket sätt påverkar varumärken våra beslut? I strävan att säkra så rationella och effektiva inköp som möjligt finns en och annan fallgrop som har med varumärkesarbete att göra. På den här nätverksdagen kommer Micco Grönholm inte bara att berätta om vad som egentligen kännetecknar starka varumärken utan också avslöja hur vi människor faktiskt fattar beslut.
Micco är en av Sveriges främsta auktoriteter inom branding. Han har arbetat med varumärkesutveckling sedan mitten av 1980-talet, då han som 20-åring fick ansvaret för att repositionera varumärket Converse i Norden. Idag har han sadlat om och arbetar som Head of Future på Helsingborgs stad.

UR AGENDAN:

  • Vad är egentligen ett starkt varumärke?
  • Vad är skillnaden mellan produkten och varumärket?
  • Hur fattar människor beslut och hur påverkar varumärken beslutsprocessen?
  • På vilket sätt påverkar varumärken en inköpsprocess?

 

KONTAKTPERSON

Thomas Örnquist, Medlemsansvarig

070-760 60 60

 

Inte medlem?

Kontakta oss för mer info om våra grupper och Close chefsnätverk.

Jag är intresserad