5 februari 2020

Jakten på känslan!

Marknadschefer

Plats: Götgatan 14, Stockholm. Tid: Kl 8:30 - 16:00

Välkommen till en spännande nätverksdag 5 februari med marknadschefsgruppen.


Tid och Plats: 

08.30 – 09.00 Frukost & mingel
09.00 – 16.00 Föreläsning, nätverkande & mingel

VY, Götgatan 14, Stockholm

Konsten att skapa meningsfulla upplevelser

Arvids Axlands mission är att göra företag och dess medarbetare medvetna om vilket värde de har möjlighet att skapa för sin omvärld genom upplevelser. I allt de gör och säger. Om fler företag blir mer upplevelseorienterade så blir vår värld avsevärt bättre, och företagen mer lönsamma.

Enligt Arvid är det känslorna som styr de allra flesta av människors beslut. Om du lär dig hur man blir mer emotionell i kontakten med omvärlden och inspireras av de företag som lyckas bygga starka relationer till både kunder och medarbetare blir ditt företag även mindre känsligt för konkurrens och prispress.

Han filosofi och metoderna finns beskrivna i den högaktuella boken “Jakten på känslan – konsten att skapa meningsfulla upplevelser.”

Du får

  • En trendspaning om vad framtidens konsumenter (och medarbetare) vill ha.
  • Kunskap om hur du bygger ditt varumärket inifrån och få ett gemensamt fokus (=kunderna).
  • Hittar något annat att konkurrera med än pris och produkt.
  • Energi in i ett förändringsarbete där kundupplevelsen ligger i fokus.
  • Inspiration och kreativa idéer för kommunikationen internt och med omvärlden

Välkommen till en spännande dag som varvar viktiga trender med inspirerande exempel, reflektionsövningar och konkreta metoder.

KONTAKTPERSON

 

Malin Löwenhoff, Medlemsansvarig

E-postLinkedIn

070-147 93 03

 

Inte medlem?

Kontakta Malin för mer info om gruppen och Close chefsnätverk.

Jag är intresserad