23 september 2020

Hur påverkar Artificiell Intelligens…

Kundservice-chefer

Plats: Götgatan 14, Stockholm, Sverige. Tid: Kl 8:30 - 16:00

 …individer, samhälle och företag?

Välkommen till en intressant och matnyttig nätverksdag med Göran Lindsjö om AI för kundservicechefer (gr 2) den 23 september.


Tid och plats: 

VY, Götgatan 14, 4 tr. Stockholm

08.30 – 09.00 Frukost & mingel
09.00 – 16.00 Föreläsning, nätverkande & mingel

Göran Lindsjö berättar vad AI är, hur det används och varför utvecklingen går så snabbt. Du får även veta vilka som är de centrala aktörerna och hur AI påverkar individer, samhälle och företag och hur du kan börja använda AI på din kundservice-avdelning.

Mer ur innehållet:
  • Vilka nya förväntningar skapar AI?
  • Hur förbättrar du din leverans och service med hjälp av AI?
  • Hur påverkar AI interna processer och organisation?
  • Vilken roll kan du som kundservicechef ta?
  • Vilka förmågor bör din kundservice-avdelning skaffa sig?

KONTAKTPERSON

Malin Löwenhoff, Medlemsansvarig

070-147 93 03

 

Inte medlem?

Kontakta Malin för mer info om gruppen och Close chefsnätverk.

Jag är intresserad

 

WF