18 mars 2025

Framtidens kundinteraktion – personifiering och automation

Kundservice

Plats: Peter Myndes backe 12, Stockholm, Sverige. Tid: Kl 8:30 - 15:45

En nätverksdag med trendanalytikern Henrik Larsson-Broman om hur vi kommer interagera och kommunicera med våra kunder i framtiden


Tid och plats:
Tisdag 18 mars                         

08.30 – 09.00 Frukost & mingel
09.00 – 15.45 Föreläsning, erfarenhetsutbyte och fördjupning med dagens föreläsare

Di Close, Peter Myndes backe 12, Stockholm


trender och en förbättrad kundupplevelse
Under sin föreläsning, som innehåller mängder med praktiska exempel och forskning, ger trendanalytikern och framtidsforskaren Henrik Larsson-Broman dig massor av exempel på vilka möjligheter framtiden bär med sig. Han berättar om hur vi kan skapa en förbättrad kundupplevelse genom att anpassa vår kommunikation efter varje kunds unika behov och preferenser.

Henrik tar upp

  •  Trender som formar framtidens kundkommunikation
  • Möjligheterna med AI och automatisering av kundkommunikation
  • Hur dessa trender kan användas som underlag för strategier och vägval inför framtiden

Nätverkande
Under dagen finns finns det självklart gott om tid för diskussioner med dina nätverkskollegor, både om dagens föreläsning men också för att få tips och råd kring dina aktuella utmaningar samt få använda din erfarenhet och kunskap för att stötta dina kollegor i gruppen.

Välkommen!

Kontaktperson

Kicki Forsberg, Nätverksledare

070-877 16 30

 

 

Inte medlem?

Kontakta oss för mer info om gruppen och Di Close chefsnätverk.

Jag är intresserad

Security by Webbfabriken.com