En spännande nätverksdag med Ingela Nordenhav om hur du gör en stark varumärkesresa
Tid och plats
Fredag 7 februari
08.30 – 08.30 Frukost & mingel
08.30 – 15.45 Föreläsning, erfarenhetsutbyte och fördjupning med dagens föreläsare
Di Close, Peter Myndes backe 12, Stockholm
Hur förflyttar, stärker och tydliggör man sitt varumärke?
Ingela var under ett antal år global marknads- och lanseringschef på Volvo Lastvagnar. Hennes uppdrag var bla att göra det klassiska lastbilsvarumärket mer attraktivt och modernt, utan att förändra vad det står för.
Du kommer under en inspirerande nätverksdag få lyssna till Ingelas berättelser om hur man förflyttar, stärker och tydliggör sitt varumärke. Hon pratar om sina utmaningar och ger tips på hur man kan tänka och agera i både med- och motgång
Tips för att VÅGA OCH ORKA DRIVA en MODERNISERING AV VARUMÄRKEt
Som marknadschef idag drunknar man i förväntningar från alla håll. Man ska stötta och bevisa försäljning, leverera event, material, press och sköta SoMe. Bland annat. Varumärket i sig hamnar ibland i skymundan men det ska självklart ändå vara trovärdigt och samtidigt hålla sig fräscht. Det krävs mycket för att lyckas.
Under den här dagen fokuserar vi på varumärket och Ingela berättar om sina erfarenheter av att driva stora, grundläggande resor med olika varumärken. Hur skapar man förståelse och förnyelse? Hur vågar man utmana både externt och internt? Hon bjuder på både lyckosamma och mindre lyckosamma exempel från sin tid på både Volvo, Forza Football och flera andra bolag.
DU FÅR MED DIG
Under dagen finns det självklart gott om tid för diskussioner med dina nätverkskollegor, både om dagens föreläsning, dina aktuella utmaningar och för att utnyttja din erfarenhet och kunskap för att ge feedback och råd till dina gruppkollegor.
Välkommen!
Kontaktperson
Linnea Johansson Amri, Nätverksledare
Kontakta oss för mer info om våra grupper och Di Close chefsnätverk.