27 april 2022

Tänk smart om framtiden!

Marknad

Plats: Hotel Bellora, Kungsportsavenyen, Göteborg, Sverige. Tid: Kl 8:30 - 15:45

Välkommen till en fartfylld och framåtblickande nätverksdag med Kristin Heinonen

 

Tid och plats: 

Onsdag 27 april                                                                                  

08.30 – 09.00 Frukost & mingel
09.00 – 15.45 Föreläsning, erfarenhetsutbyte och fördjupning med dagens föreläsare

Hotel Bellora, Kungsportsavenyn 6, Göteborg

Kristin Heinonen är strateg och trendanalytiker med fokus på konsumentbeteenden, kommunikation och digitalisering. Hon rapporterar regelbundet om konsumenttrender och ny teknik som en del av Dagens Medias analysteam, och brinner för att hjälpa företag att ta avstamp i framtiden för att ta bättre strategiska beslut idag.

Analysera framtidens affärslandskap
2020 har visat hur svårt det är att förutse framtiden, även på kort sikt. Samtidigt är behovet större än någonsin att hitta strategier för att navigera i en volatil samtid. Strategic foresight är metoder för att kartlägga nyckeltrender och analysera framtida affärslandskap.

  • Hur beter sig framtidens kund?
  • Vilken teknik finns om hörnet?
  • Hur avgör jag vad vilka trender som är relevanta för oss?

Ta bättre beslut idag med hjälp av framtiden
Kristin hjälper dig att ta dig an “the big unknown” (framtiden) och se hur stora förändringar i samhället, som digitalisering, kan påverka ett företags affärsmodell på kortare och längre sikt.  Kort sagt, att med hjälp av framtiden ta bättre beslut idag!

Välkommen!

Kontaktperson

Ena Begovic, Nätverksledare

073-388 05 91

 

 

Inte medlem?

Kontakta oss för mer info om våra grupper och Close chefsnätverk.

Jag är intresserad