Onsdag 1 December
08.30 – 09.00 Frukost & mingel
09.00 – 15.45 Föreläsning, erfarenhetsutbyte och fördjupning med dagens föreläsare
VY, Götgatan 14, Stockholm
Oavsett om kunden möter personalen i fysisk butik, i online-butiken, via kundtjänst eller på något annat sätt vill Systembolaget att de ska känna deras kundlöfte. Därför läggs stort fokus på att knyta ihop e-handeln med det mänskliga kundmötet – allt för att kunden ska få samma enhetliga och personliga upplevelse av Systembolaget.
Det goda kundmötet sattes på kartan i början av 2010 och lade grunden i Systembolagets förändringsresa för att bli bäst på service. Genom en tydlig kundorientering och ett starkt ledarskap som engagerat alla medarbetare i organisationen, är ständig utveckling för att skapa och bibehålla ett imponerande kundmöte en integrerad del av vardagen.
Välkommen!
Kontaktperson
Kicki Forsberg, Nätverksledare
Kontakta oss för mer info om gruppen och Close chefsnätverk.