1 september 2022

Trendspaning – mot framtidens kundservice

Kundservice

Plats: VY - Close Meetings, Götgatan 14, Stockholm, Sverige. Tid: Kl 8:30 - 15:45

peter siljerud berättar vilka trender som påverkar framtidens kundservice


Tid och plats
Torsdag 1 september                                                                                       

08.30 – 09.00 Frukost & mingel
09.00 – 15.45 Föreläsning, erfarenhetsutbyte och fördjupning med dagens föreläsare

VY, Götgatan 14, 4 tr. Stockholm

Följ med på en omvärldsspaning
Ju snabbare vår värld snurrar, desto högre blir kraven på att ständigt vara uppdaterad. Och med en bättre förståelse för de skiften vi nu bevittnar förbättras möjligheten att göra rätt framtida vägval. Under denna nätverksdag tar trendspanaren och framtidsforskaren Peter Siljerud med dig på en omvärldsspaning för att se vilka trender som påverkar framtida kundservice. Syftet är att ge dig en bättre framtidsberedskapPeter lyfter även på locket till trendspanarens verktygslåda och delar med sig av sina bästa knep för att bli en vass trendspanare. 

Vilka trender får störst påverkan på branschen?
Under eftermiddagen får du själv genomföra en intuitiv trendspaning. Vi diskuterar gemensamt och prioriterar vi de trender som får störst påverkan på branschen, samt vilka de tänkbara konsekvenserna kan bli. Detta blir en möjlighet för dig att ta del av andra medlemmarna i gruppens syn på den framtida utvecklingen och därmed en chans att kalibrera din egen verklighetsbild.

Välkommen!

 

Kontaktperson

Kicki Forsberg, Nätverksledare

070-877 16 30

 

 

Inte medlem?

Kontakta oss för mer info om våra grupper och Close chefsnätverk.

Jag är intresserad