28 maj 2020

Detta event är framflyttat: Vinnande kundkommunikation!

Kundservice-chefer

Plats: Götgatan 14, Stockholm, Sverige. Tid: Kl 8:30 - 16:00

VÄLKOMMEN TILL EN INTRESSANT OCH UNDERHÅLLANDE NÄTVERKSDAG 28 maj för kundservicechefsgrupp 1 MED PG WETTSJÖ. EN DAG DU INTE VILL MISSA!


Tid och plats: 

Denna nätverksdag är framflyttad. Har du några frågor får du gärna kontakta Malin Löwenhoff.

Dagens föreläsning

PG berättar hur du vänder tjurskallen på jobbet, löser svåra konflikter och når fram med ditt budskap till någon som inte lyssnar. Vad kostar dålig kommunikation och vad som är huvudorsaken till att ditt budskap inte går fram?

Ur agendan:
  • Konsten att lyssna
  • Orsaker till varför vi brister i vår kommunikation (vanor, humör, ansvar, självförtroende, kunskap, självkänsla m.m.)
  • Humörstyrning – en magisk konst
  • Missförstånd eller bara oförstånd – att lösa konflikter
  • Konsten att vända på en tjurskalle
  • Självförtroende eller självkänsla
  • Vad vi säger, hur vi talar och hur vi ser ut när vi talar
  • Vad kostar dålig kommunikation – hemma och på jobbet!

Under sin föreläsning lovar PG att inte bara bjuda på teorier och kalla fakta. Du får även uppleva en underhållande och fartfylld show som du sent kommer glömma!


KONTAKTPERSON

Malin Löwenhoff, Medlemsansvarig

070-147 93 03

 

Inte medlem?

Kontakta Malin för mer info om gruppen och Close chefsnätverk.

Jag är intresserad