Stockholm

Kundservicechefer grupp 1

Kontaktperson

Malin Löwenhoff, Medlemsansvarig

070-147 93 03

Kundservicechef gruppen

Som kundservicechef ansvarar du för att leda, driva och utveckla företaget, organisationen eller myndigheten på ett effektivt sätt så att kundbehov, kundkrav och goda kundrelationer stärks. En effektiv och lönsam verksamhet genom nöjda kunder är det kundservicechefen strävar efter. Med stor kunskap och känsla för service, kommunikation och människor.

Det här är en stark grupp med några av Sveriges främsta varumärken och bolag representerade. Gruppen har ett brinnande intresse för allt som rör det senaste kring kundservice med stort fokus på ledarskap och motivation. Vi väljer därför föreläsare med extra stor noggrannhet baserat på dessa kriterier. Gruppen kännetecknas av en mycket välkomnande och öppen atmosfär som består av en intressant blandning av stora callcenters och mindre kundtjänst. Gruppen har chefer från branscher som bank/finans, telekom, energi, detaljhandel, e-handel, myndigheter och kommuner. Som medverkande förväntas du närvara vid fyra nätverksdagar per år, samt vara öppen för att få och ge feedback på utmaningar och pågående processer.