Bakgrund till samarbetet
Samarbetet mellan Di Close och Grewin Sales är relativt nytt, men historien bakom det sträcker sig många år tillbaka. Philip Grewin har sedan tidigare både sålt medlemskap i nätverket och utbildat andra att göra det väldigt framgångsrikt. Han arbetade totalt inom företagets väggar i nästan sex år, men som det ofta blir med unga ambitiösa själar kände han att det var dags att göra något eget med den erfarenhet och de färdigheter han byggt upp inom försäljning. Men det betydde inte slutet på resan för Philip med Di Close, tvärtom.
Så här säger han själv: ”Di Close är en helt fantastisk produkt, så innan jag startade upp säljbolaget säkerställde jag att samarbetet kunde fortsätta fast som kund och leverantör, så att jag och min kollega Leo som båda sålt produkten länge och tycker om den väldigt mycket, kan fortsätta sälja den. Vi blev snabbt överens, och som från en dag till en annan kunde jag påbörja min dröm att driva eget företag med min första kund redan säkrad. Min absoluta förhoppning är att det här samarbetet kan fortsätta ett bra tag till då jag är helt övertygad om att jag och Grewin Sales kan spela en avgörande roll i chefsnätverkets fortsatta tillväxt.”
Grewin Sales representerar Di Close i försäljning av medlemskap i chefsnätverket, och om den här starka trenden av förtroende och resultat fortsätter har samarbetet många bra år framför sig
Om Grewin Sales
Det finns många företag där ute med fantastiska produkter och tjänster, men som ändå kämpar med tillväxt eller i värsta fall överlevnad. En stor gemensam nämnare man kan se i många av dessa företag är att de saknar en tydlig, genomtänkt och effektiv säljprocess tillsammans med en säljkår och en säljchef som aldrig slutar lära sig och vägrar nöja sig med något annat än det bästa… Det var så idén till Grewin Sales föddes. Läs mer…